خسارت ۳۰۰ میلیاردی به شهرداری قدس

شهرقدس (پانا) - شهردار قدس گفت: افکار عمومی باید بدانند که صف مردم شهرقدس از آشوبگران و مخلان نظم و امنیت عمومی جدا است.

کد مطلب: ۹۷۴۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خسارت ۳۰۰ میلیاردی به شهرداری قدس

مسعود مختاری شهردار قدس در این رابطه اظهار داشت: در جریان اتفاقات و آشوب‌های اواخر آبان98شهرقدس یکی از نقاط درگیربود که عده‌ای از اغتشاشگران و عناصر وابسته به بیگانگان با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم مسیر اعتراضات مسالمت آمیز را به آشوب و خسارت به اموال عمومی و شخصی منحرف کردند.

او در ادامه افزود: آشوبگران در روز شنبه بیست و پنج آبان 98با حمله به اموال عمومی و شخصی و ادارات خسارت‌هایی را در سطح شهرقدس رقم زدند و با برآوردهای صورت گرفته حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به اموال شهرداری قدس اعم از ساختمان‌ها، تجهیزات، ماشین آلات و مبلمان شهری خسارت وارد آمده است.

مختاری گفت: تجهیزات آتش‌نشانی، مبلمان شهری، پل مکانیزه عابر پیاده، علائم ترافیکی، تلویزیون‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و دیگر موارد از گزند حمله و خسارت به دور نماندند و حتی ده خودرو شخصی متعلق به کارکنان شهرداری قدس را در محوطه شهرداری غارت و به آتش کشیدند.

او خاطر نشان کرد: با شروع جریانات و ناآرامی‌های اخیر، پرسنل شهرداری قدس در ساعات اولیه هر روز تمامی معابر و خیابان‌ها را نظافت کرده و آثار خرابی‌ها را جمع‌آوری کردند تا شهر برای روز کاری بعد آماده باشد.

شهردار قدس اذعان داشت از خود گذشتگی و جانفشانی پرسنل شهرداری به ویژه سازمان آتش نشانی قابل تقدیر بوده و این عزیزان با شجاعت جلوی بسیاری از خسارت‌های بیشتر به اموال مردمی و دولتی را گرفتند.

او عنوان کرد: افکار عمومی باید بدانند که صف مردم شهرقدس از آشوبگران و مخلان نظم و امنیت عمومی جدا است و علی رغم خسارت‌های مادی و معنوی آشوبگران به شهرقدس، مردم و مسئولان شهرستان قدس با همت و وحدت خود قطعا در راستای بازسازی و جبران خسارت‌ها گام خواهند برداشت.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار