سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد:جوانان یزدی به زودی پرچمدار افتخار آفرینی واترپلو ایران خواهند شد.

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد: واترپلوی یزد در حال بازیابی دوران پرافتخار سال‌های نه چندان دور خود است و جوانان یزدی به زودی پرچمدار افتخار آفرینی واترپلو ایران خواهند شد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد:جوانان یزدی به زودی پرچمدار افتخار آفرینی واترپلو ایران خواهند شد.

ابوالفضل باغستانی با اشاره به سرمایه گذاری هیئت شنای استان بر روی رده‌های پایه، گفت: حضور مداوم در مسابقات شنا و واترپلو در رده‌های سنی مختلف سبب تقویت شناگران یزدی و ایجاد اعتماد به نفس در آنان شده است.

او افزود: امسال برای نخستین بار واترپلوییست‌های جوان یزدی توانستند در لیگ برتر کشور مقابل تیم‌های با تجربه و بزرگسال بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند و هم پای تیم‌های قدرتمند لیگ برتر در این مسابقات قدرت نمایی کنند.

باغستانی کسب عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های واترپلو استان یزد در رده‌های سنی ۱۴، ۱۶ و ۱۷ سال را حاصل تمرکز بر پایه سازی و بومی گرایی در این رشته دانست و اظهار امیدواری کرد: در سایر رده‌های سنی از جمله لیگ برتر بزرگسالان نیز این مقام‌ها به زودی دست یافتنی خواهد شد.

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد دعوت مکرر تیم‌های ملی از واترپلوییست‌های یزدی را نشان دهنده مسیر درست آموزش این رشته در استان یزد عنوان کرد و افزود: واترپلوی یزد در حال بازیابی دوران پرافتخار سال‌های نه چندان دور خود است و جوانان یزدی به زودی پرچمدار افتخار آفرینی واترپلو ایران خواهند شد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار