خیز ۱۵۲ نفر برای ۴ کرسی استان سمنان در بهارستان

سمنان (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اتمام ثبت‌نام‌ها در این استان خبر داد و گفت: در مجموع ۱۵۲ نفر برای تکیه بر چهار کرسی این استان در مجلس یازدهم ثبت‌نام‌ کردند.

کد مطلب: ۹۷۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خیز ۱۵۲ نفر برای ۴ کرسی استان سمنان در بهارستان

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: امروز و در هفتمین روز ثبت‌نام‌ها ۵۸ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس با حضور در فرمانداری‌های چهار حوزه انتخابیه استان سمنان ثبت‌نام کردند تا شلوغ ترین روز ثبت‌نام‌ها آخرین روز ثبت‌نام‌ها باشد.

وی با بیان اینکه پیش از این پنجمین روز ثبت‌نام‌ها با ۳۱ نفر داوطلب نمایندگی رکوردداربیشترین ثبت‌نامی‌های مجلس یازدهم در استان بود، افزود: در مجموع ۱۵۱ نفر داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سهم زنان از ثبت‌نام‌های این استان را ۱۳ درصد برشمرد و گفت: ۸۷ درصد داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را مردان تشکیل می دهند.

خجسته‌پور با اشاره به سهم حوزه های انتخابیه استان سمنان ادامه داد: ۵۲ نفر برای تنها کرسی حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، نفر برای حوزه انتخابیه شاهرود ،۳۰ نفر برای حوزه انتخابیه دامغان و میامی و ۲۰ نفر برای حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به مدارک وسطح تحصیلی داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان اظهار کرد: ۲۰ نفر این داوطلبان نمایندگی دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۲۵ نفر دارای دانشنامه کارشناسی ارشد و ۶ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار