مجتبی هاشمی:طرح مدارس امین فرصتی مغتنم حضور هدفمند، جهت‌دار و اثر بخش طلاب و روحانیون در فعالیت‌های تربیتی مدارس است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از رشد چهل و پنج درصدی مدارس امین در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی:طرح مدارس امین فرصتی مغتنم حضور هدفمند، جهت‌دار و اثر بخش طلاب و روحانیون در فعالیت‌های تربیتی مدارس است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: در راستای همکاری‌حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بعنوان یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین در تعمیق باورها و تحکیم رفتارهای دینی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاءو با هدف اشاعه شعائر دینی و مناسبت‌های مذهبی بخصوص فعالیت‌هایی با رویکرد ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی تعداد 194 نفر از روحانیون دوره دیده در هفده منطقه آموزش و پرورش استان جذب شده‌اند.

او در ادامه افزود: روحانیون واجد شرایط از سوی حوزه علمیه استان به دبیرخانه کمیته همکاری‌های استان معرفی می‌شوند و پس از اعزام به مناطق و برگزاری جلسه توجیهی توسط معاون پرورشی و کارشناس منطقه به عنوان همیار و مکمل فعالیت‌های معاون پرورشی و مربیان تربیتی به مدارس معرفی می‌شوند.

هاشمی گفت: با عنایت به استقبال مدیران مدارس، این طرح فرصتی مغتنم برای استفاده از نعمت حضور هدفمند، جهت‌دار و اثر بخش طلاب و روحانیون در فعالیت‌های تربیتی مدارس می‌باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مشارکت حداکثری در این فعالیت‌ها موجب رونق و احیای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار