پانا گزارش می دهد:

تیم والیبال دانش آموزی قزوین چشم انتظار حامی مالی برای اعزام به مسابقات جهانی

قزوین (پانا) - تیم والیبال قزوین که چندی پیش با قهرمانی در رقابت های دانش آموزی والیبال کشور، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد، هم اکنون چشم انتظار حامی مالی برای اعزام به رقابت های والیبال دانش آموزان جهان در برزیل است.

کد مطلب: ۹۷۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم والیبال دانش آموزی قزوین چشم انتظار حامی مالی برای اعزام به مسابقات جهانی

تیم والیبال استان قزوین در رقابت های والیبال دانش آموزی کشور که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد، توانست با شکست تیم یزد در دیدار فینال، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند و جواز حضور در رقابت های والیبال دانش آموزان جهان را به دست آورد.

دانش آموزان مدرسه صدرا ناحیه دو قزوین نماینده استان در مسابقات کشوری والیبال بودند و این برای اولین بار است که استان قزوین موفق شده عنوان نخست مسابقات کشوری والیبال دانش آموزی را کسب کند.

هدایت تیم دانش آموزی والیبال قزوین را در این دوره از رقابت ها داود فتح طاهری بر عهده داشت و آیت طاهری به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می کرد.

با وجود استعدادها و ظرفیت های بالقوه ای که این تیم قزوینی دارد، متأسفانه به دلیل مشکلات مالی تیم دانش آموزی والیبال قزوین نمی تواند به نمایندگی از ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی که اردیبهشت ماه در برزیل برگزار می شود، حضور یابد.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین در این خصوص می گوید: «طبق برآوردهای ما اعزام تیم والیبال دانش آموزی استان به مسابقات جهانی، چیزی حدود 500 میلیون تومان هزینه دارد که پرداخت این هزینه از عهده مجموعه آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی خارج است و ما باید به فکر جذب حامی مالی باشیم که البته تا به امروز در این بخش هنوز موفق نبوده ایم.»

وی در مورد ترکیب تیم اعزامی نیز افزود: «به جهت اینکه سن بعضی از بازیکنان تیم افزایش یافته است و دیگر دانش آموز نیستند، ما از سایر دانش آموزان والیبالیست نیز استفاده خواهیم کرد و از نظر آمادگی، تیم هیچگونه مشکلی ندارد.»

این مسئول از شرکت ها و حامیان مالی دعوت به عمل آورد تا در صورت امکان تیم والیبال استان را برای اعزام به رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی پشتیبانی مالی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار