برپایی یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

شیراز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان فارس از برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس با هدف توسعه گردشگری استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

مصیب امیری، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای توسعه ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری دانست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار داشت: تلاش شده است توانمندی سرمایه‌گذاران در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، فعالین حوزه گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت، بیمارستانها، اتاق بازرگانی و تعدادی از شهرداری‌های استان، در یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس به نمایش گذاشته شود.

امیری ادامه داد: استان فارس با دارا بودن شرایط متنوع آب و هوایی ، قابلیت گردشگرپذیری در هر فصل از سال را دارد، لذا یکی دیگر از اهداف نمایشگاه، معرفی توانمندی های تاسیسات اقامتی به خصوص اقامتگاه های بوم گردی متنوع استان است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی نیز در دو سالن برپا است و قرار است تا نمایندگان هر استان و شهرستان به صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص شهر خود بپردازند.

بنابر این گزارش؛ یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی وهنرهای سنتی، درشهر شیراز و محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان فارس از تاریخ 26 تا 29 آذرماه 98 از ساعت 16 الی 21 پذیرای علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار