درخواست پناهندگی سیاسی بعد از ربودن دختر دانشجو

تهران (پانا) - حدود 4 سال قبل دختر جوانی در حالی که مجروح شده بود، همراه پسر جوانی به بیمارستان رفت. وقتی پزشک در حال معاینه این دختر بود او مدعی شد که پسر جوان او را ربوده و این بلا را سرش آورده است. بدین ترتیب پزشک معالج به پلیس خبر داد اما پسر جوان به محض مشاهده مأموران از بیمارستان فرار کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
درخواست پناهندگی سیاسی بعد از ربودن دختر دانشجو

به گزارش ایران، بدین ترتیب با گذشت 4 سال از این ماجرا در حالی که پلیس موفق به دستگیری متهم نشده بود صبح دیروز جلسه محاکمه متهم به شکل غیابی در شعبه دوم دادگاه کیفری برگزار شد.
در ابتدای جلسه دختر جوان در تشریح ماجرا گفت: وقتی دانشجوی مقطع لیسانس بودم با پسری آشنا شدم و به همدیگر علاقه‌مند شدیم اما وقتی به خواستگاریم آمد پدرم بعد از تحقیقات گفت که این پسر به درد ازدواج با تو نمی‌خورد و نمی‌تواند خوشبختت کند. من هم به‌خاطر اینکه برای پدرم احترام قائل بودم از آن پسر خواستم دیگر با من کاری نداشته باشد.

چند ماهی گذشت اما او مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و می‌گفت نمی‌تواند مرا فراموش کند. روز حادثه به مقابل دانشگاهم آمد و به بهانه حرف زدن مرا سوار خودرو کرد، اما ناگهان سرم را گرفت و چند بار محکم به داشبورد خودرو کوبید. دوستانم که این صحنه را دیدند جلو آمدند، اما او ناگهان پایش را روی پدال گاز گذاشت و شروع به حرکت کرد.
پشت یک چراغ قرمز که ایستاد من در را باز کردم و با سرعت دویدم اما او دنبالم کرد و مرا گرفت. بعد دوباره به داخل خودرو برد و باز هم سرم را به داشبورد کوبید، این بار سرم شکست و خون زیادی جاری شد. خودش با دیدن این صحنه ترسید و مرا به بیمارستان برد اما آنجا به دکتر گفت چند نفر زورگیر می‌خواستند کیفم را بدزدند و این بلا را سرم آورده‌اند بعد هم تهدیدم کرد حرفی نزنم. اما وقتی همراه دکتر به اتاق معاینه رفتم به او ماجرا را گفتم و کمک خواستم.
دکتر نیز با پلیس بیمارستان تماس گرفت اما پسر جوان با دیدن مأموران فرار کرد. من شکایت کردم و به اتهام ضرب و جرح و آدم‌ربایی او تحت تعقیب قرار گرفت اما وقتی برای دستگیری او به خانه‌اش رفتند مادرش مدعی شد پسرش ایران نیست. وقتی از اداره گذرنامه استعلام گرفتند مشخص شد وی همان شب از کشور خارج شده است. در ادامه نیز او با تماس‌های پی‌درپی مرا تهدید می‌کرد.


حتی یک کانال تلگرامی درست کرد و عکس‌های خصوصی مرا منتشر کرد که به پلیس فتا شکایت کردم و دادگاه او را به‌صورت غیابی به شلاق و حبس محکوم کرد. با پیگیری‌های بیشتر دریافتیم وی به یکی از کشورهای اروپایی رفته و درخواست پناهندگی سیاسی داده است.

بدین ترتیب قضات شعبه دوم دادگاه کیفری صبح دیروز متهم را به اتهام آدم‌ربایی به‌شکل غیابی محاکمه کرده و بزودی حکم این متهم فراری صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار