برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس درخاورشهر

شهرری (پانا) - همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس در خاورشهر، شهید گمنام تازه تفحص شده نیز زینت بخش این محفل نورانی بود.

کد مطلب: ۹۷۴۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  یادواره شهدای دفاع مقدس درخاورشهر

در این برنامه معنوی برخورداری قاری بین‌المللی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و سپس سردار اهوازیان از یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان مطالبی پیرامون اهمیت نقش شهدای دفاع مقدس و شرایط کشور ما در زمان جنگ پرداخت.

او در ادامه بیان کرد: مدتی کوتاه پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی دولت‌های صهیونیستی که سردسته آنان آمریکا و اسرائیل بود از طریق دولت دست نشانده عراق در شرایطی به ایران حمله کرد که ایران از ابتدایی ترین ابزارات دفاعی بی بهره بود و میزان بصیرت افزایی هم کمرنگ بود.

سردار اهوازیان افزود: آن روزها مردم از تمام دارایی خود برای حفظ وطن، ناموس و حفظ استقلال کشور مایه گذاشتند و با دست خالی تا آخرین نفس جنگیدند و البته به یاد داشته باشیم که شجاعتهای مردان در میدان جنگ را مدیون مادران صبور و فداکار سرزمینمان هستیم.

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرک و میهمانان از جمله امام جمعه، رئیس کلانتری ، شهردار منطقه پانزده و فرماندهان و اعضای حوزه ثارالله و بشری بسیج برگزار شد،مداح اهل بیت (ع)محسن طاهری به نوحه سرایی پرداخت و از خانواد معظم شهدا نیز تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار