برگزاری همایش تبیین جایگاه و نقش شوراهای دانش آموزی درشهر قدس

شهر قدس (پانا) - همایش تبیین جایگاه و نقش شوراهای دانش آموزی در مدارس با حضورمدیرو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و روسای شورای دانش آموزی در سالن شهید دهنو شهرقدس برگزارشد .

کد مطلب: ۹۷۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تبیین جایگاه و نقش شوراهای دانش آموزی  درشهر قدس

در این همایش محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی اظهار داشت : شما روسای شوراهای دانش آموزی باید به انتخابی که صورت گرفته احترام بگذارید و اجازه نقد از خود را به دانش آموزان دهید و پذیرای درخواستهای آنها باشید و بین یکدیگر تعامل ایجاد کنید و خواستار افزایش ظرفیت درشما دانش آموزان هستم و امیدوارم که آینده خوبی با وجود شمادانش آموزان کوشا در انتظار کشور عزیزمان باشد .

در ادامه قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قدس اذعان داشت: انتظار اداره آموزش و پرورش از شما فعالیت در مدرسه است زیرا شورای دانش آموزی جزء ارکان پنجگانه‌ مدرسه میباشد و ازاهمیت بسزایی برخوردار است وباید درتصمیمات و امور مدرسه نقش داشته باشید .

او در ادامه افزود: ارکان پنجگانه مدرسه مانند بدن انسان است و همه عضوها باید باهم همکاری داشته باشندو شما باید با دیگر ارکان مدرسه ارتباط برقرار کرده و دارای تعامل محترمانه و تعادل باشید وعلاوه براینکه نیازمند ارتباط محترمانه و نزدیکی بامسئولین هستید نیاز به ارتباط نزدیک تری با دانش آموزان دارید و باید به خواسته‌های آنها توجه کرده و احترام بگذارید .

قاسمی با توجه به دستورالعمل شورای دانش آموزی اشاره کرد: مصوبات شورای دانش آموزی درمدرسه لازم الاجراست و ازاهمیت بالایی برخوردار است ولی باید این مصوبات خارج از قواعد نباشد ودر صورت تایید مدیر واحد آموزشی به عنوان قانون در مدرسه اجرایی شود.

اوبه روسای شوراهای دانش آموزی توصیه کرد:به نقشی که به آنها داده شده اهمیت بدهند و به خواسته‌های دانش آموزان احترام بگذارند .

/خبرنگار : آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار