رییس شورای دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تشکیل مجامع شورای دانش آموزی نواحی، مناطق و شهرستان های استان

اربابی: شورای دانش آموزی فرصت بالقوه ای برای تربیت اجتماعی، سیاسی دانش آموزان است.

زاهدان(پانا)- رییس شورای دانش آموزی سیستان و بلوچستان و نماینده ی مجلس دانش آموزی کشور، از تشکیل مجامع شورای دانش آموزی نواحی، مناطق و شهرستان های استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجامع شورای دانش آموزی نواحی، مناطق و شهرستان های استان

الهه اربابی، در گفت و گو با خبرنگار پانا، در رابطه با مراحل انتخابات شورای دانش آموزی گفت: بعد از تشکیل شورای دانش آموزی مدارس در مقاطع متوسطه ی اول و دوم، از هر شورای مدرسه یک نفر انتخاب و مجمع شورای دانش آموزی ناحیه، منطقه و شهرستان تشکیل می شود.

او افزود: این مجامع باید مشورتی، گفت و گو محور و محلی برای بیان دغدغه ها، مطالبات و پیشنهادات دانش آموزان باشند که مستلزم تدبیراتی از سوی ادارات آموزش و پرورش استان برای ارتقای مهارت ها مطالبه گری، نقد منصفانه و ارائه راهکار دانش آموزان است.

رییس شورای دانش آموزی استان، با تاکید بر ضرورت برگزاری این مجامع مطابق دستورالعمل مربوطه عنوان داشت: در مجمع ناحیه،منطقه و شهرستان، انتخاباتی بر اساس سهمیه ی مشخص شده و عموما با شرکت دانش آموزان پایه ی نهم و دهم برگزار و منتخبین به استان معرفی می شوند.

او ادامه داد: تشکیل جلسات و برگزاری انتخابات در مرحله ی استان و کشور هم انجام خواهد شد.

اربابی در پایان خاطر نشان کرد: شورای دانش آموزی فرصت بالقوه ای برای تربیت اجتماعی، سیاسی و مدیریتی دانش آموزان بر اساس اهداف سند تحول بنیادین است که با پیشبرد صحیح اهداف، مساعدت مسئولین و مشارکت دانش آموزان بالفعل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار