نمایش هفتاد اثر رنگ روغن در شهرری

شهرری(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری گفت: هفتاد اثر نقاشی طراحی شده که حاصل چندین سال تلاش و همت هفده هنرجو میباشد در قالب نمایشگاه رنگ روغن به نمایش گذاشته شد .

کد مطلب: ۹۷۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش هفتاد اثر رنگ روغن در شهرری

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری در این رابطه اظهار داشت: نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن با هفتاد اثر از هفده هنرجو شهرستان ری با حضور استادان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی گشایش یافت.

او در ادامه تاکید کرد: موضوع تابلوهای طراحی شده به دلیل یکنواخت نشدن خاص و ویژه میباشدو با الهام گرفتن از طبیعت، حیوانات، تلفیق چهره انسان با حیوانات اهلی و خطاطی طراحی شده و به نمایش گذاشته شده است.

صفوی با اشاره به اینکه هنرمندان انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دارند، تصریح کرد: هنرمندان جوان در راستایی ترویج و تبلیغ فرهنگ و هنر مردمان شهرستان ری در سراسر کشور نیاز به توجه و پشتیبانی مسئولین دارند.

او هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن را دیده شدن فعالیتهای هنری هنرمندان شهرری اعلام کرد و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه آثار و ایجاد انگیزه و ذوق برای سایر هنرمندان شهرستان است.

نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن شهرری تا بیستم آذر ماه جاری در مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی شهرری دایر است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار