جشنواره خوارزمی زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کند

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش متوسطه شهرستان بوشهر گفت : جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف هویت یابی دانش آموزان در راستای رویکرد دوره اول متوسطه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور فراهم آوردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و فعالیت های نوجوانان در شهرستان بوشهر برگزار گردیده است.

کد مطلب: ۹۷۴۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کند

احسان توحیدی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف هویت یابی دانش آموزان در راستای رویکرد دوره اول متوسطه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور فراهم آوردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و فعالیت های نوجوانان در شهرستان بوشهر برگزار گردیده است.

توحیدی گفت : در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی بیش از ۱۰ هزار نفر محور در مرحله مدرسه ای شرکت داشتند که از بین این دانش آموزان تعداد ۱۸۶ دانش آموزان در محور ادبیات، 49 دانش آموز در محور پژوهش ، 150 دانش آموز محور زبان انگلیسی ، 146 دانش‌آموز در محور دست سازه ، 128 دانش آموز در محور فعالیت های آزمایشگاهی و ۶۰ مدرسه در محور بازارچه توانستند در مرحله شهرستانی به رقابت بپردازند. که پس از تقریباً یک هفته داوری توسط ۲۹ تن از همکاران مجرب تعداد ۴۷ دانش آموز در محورهای شش گانه جشنواره انتخاب و به مرحله استانی راه یافتند.

توحیدی تصریح نمود : مراسم تجلیل از برگزیدگان و فعالان پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و افتتاحیه ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان در کانون امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار