پیام تبریک مشترک امام جمعه وفرمانداراسلامشهر به مناسبت روز دانشجو

اسلامشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه و فرماندار اسلامشهر در پیامی مشترک ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۷۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مشترک  امام جمعه وفرمانداراسلامشهر به مناسبت روز دانشجو

متن پیام مشترک حجت الاسلام نوروزی امام جمعه و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر به شرح ذیل است:

روز شانزدهم آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب، استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ پرافتخار این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است.

این روز بزرگ یادآور شهادت سه آذر اهورایی دانشگاه، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و برای همیشه درس استکبارستیزی، عزت خواهی و حریت و آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند.

امروز نیز جامعه‌ دانشگاهی ما مبدأ همه تحولات و سرمنشأ آرمانخواهی، عدالت جویی و تحول خواهی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های علمی در دانشگاه است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را که نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجوی مسلمان است، به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز شهرستان اسلامشهرتبریک و تهنیت عرض کرده و ازخداوندمنان عزت،سربلندی وسلامتی برای همه دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان گرامی مسئلت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار