صندلی اتوبوس‌های تهران فروشی نیست

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که هیچ مجوزی برای فروش صندلی اتوبوس های پایتخت از سوی شورا صادر نشده است.

کد مطلب: ۹۷۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
صندلی اتوبوس‌های تهران فروشی نیست

محمد علیخانی در کانال تلگرامی خود در خصوص خبری به نقل از مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در یکی از رسانه ها مبنی بر فروش صندلی اتوبوس های پایتخت نوشت: از زمان انتشار این خبر تماس ها و پیام های زیادی از سوی مردم داشته ام که نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بدینوسیله اعلام می کنم چنین موضوعی در هیچ یک از جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مطرح و هیچ مجوزی هم از سوی شورای شهر برای آن صادر نشده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: به مسئولین حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر می دهم قبل از طرح چنین مسایلی در رسانه ها، کمی فکر کنند.

پیمان سنندجی امروز در گفت و گو با یکی از رسانه درباره تأثیر گرانی بنزین بر تعداد مسافران اتوبوس گفته بود: در زمان حاضر آمار دقیقی در این زمینه مشخص نشده و در حال بررسی این موضوع هستیم ولی با توجه به شرایط موجود راهکارهای زیادی پیش‌بینی شده است. یکی از این راهکارها امکان خرید صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافر است که این سیستم DRT نام دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار