مدیرکل انجمن اولیا و مربیان: آموزش و پرورش اختیاری در کاهش نرخ سرویس مدارس ندارد

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه اختیاری در کاهش نرخ سرویس مدارس ندارد و تنها می‌تواند از طریق کارگروه ماده ۱۸ پیشنهادی را ارائه دهد.

کد مطلب: ۹۷۴۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان: آموزش و پرورش اختیاری در کاهش نرخ سرویس مدارس ندارد

نورعلی عباسپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: افزایش و کاهش قیمت سرویس مدارس در اختیار آموزش و پرورش نبوده و در اختیار شورای شهر است. البته تامین خودرو و راننده و مراقب با وزارت کشور است.

وی افزود: در هر استانی کارگروه ماده ۱۸ وجود دارد که آموزش و پرورش استان می‌تواند تنها پیشنهادی را در خصوص این مبلغ ارائه دهد و از مراجع قانونی این امر را مطالبه کند که در تهران شورای شهر مسوول این امر است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در توزیع مبالغ بین پیمانکاران و راننده‌ها کار کمی سخت شده و نارضایتی را برای آنها در پی داشته که باید تسهیلی در این خصوص صورت گیرد.

عباسپور همچنین گفت: مصوب شده تا ۷۵ درصد سهم این مبالغ در تهران به راننده‌ها تعلق گیرد و ۲۵ درصد باقی‌ مانده سهم پیمانکاران و عوامل اجرایی، نظارت و فعالیت‌های فرهنگی باشد.

وی یادآور شد: در شهر تهران در پی این نارضایتی که بین پیمانکار و راننده ایجاد شده و مکاتباتی که صورت گرفته، پیشنهادی مطرح شد تا در کارگروه ماده ۱۸ سهمی برای مبلغ بالاتر که ۶ ونیم درصد بوده و مربوط به عوامل اجرایی و فعالیت‌های نظارتی است را حدود ۲ درصد کم کرده و به سهم پیمانکاران اضافه کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان این که در این طرح فشاری به خانواده‌ها تحمیل نمی شود، خاطرنشان کرد: این پیشنهاد شامل سرویس‌های آزاد نشده است و آموزش و پرورش نظارتی بر سرویس‌های آزاد ندارد و آنها را غیر قانونی می‌داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار