برگزاری اجلاس نماز دانش آموزی درفاروج

فاروج (پانا) - اجلاس نماز دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، فرهنگیان و دانش آموزان منتخب در بخش های نماز، حجاب و عفاف در مسجد آل یاسین فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاس نماز دانش آموزی درفاروج

امام جمعه شهر تیتکانلو در این اجلاس با اشاره به نعمت های الهی در وجود تمام انسان ها گفت: اگر خداوند تبارک و تعالی به همه انسان ها فقط یک چشم می داد مشکلات بسیار فراوانی برای همه به وجود می آمد.

حجت الاسلام رضا حسن زاده افزود: انسان اگر از همه توانایی های خدادادی خود بهره ببرد می تواند به 25 زبان زنده دنیا مسلط شود.

وی در ادامه اظهار داشت: قلب انسان در طی سال هیچ وقت استراحت نکرده و دائم در حال کار کردن است و بیش از 18 هزار لیتر خون را جابجا و تصفیه می کند، آیا این ها شکر ندارد؟ شکر همه این نعمت های الهی روزانه 17 دقیقه است.

حسن زاده با بیان تعدادی اشعار، داستان و خاطره در رابطه با اهمیت نماز و ارتباط آن با سلامتی جسم و روح گفت: بیشتر بیماری ها و اکثر افرادی که از بین رفته اند افرادی هستند که در بین اذان صبح تا طلوع آفتاب در خواب بوده اند و ما هر بار که سر بر سجده می گذاریم محبوبیت ما در نزد خداوند متعال بیشتر و موجب طولانی شدن عمر انسان و تخلیه انرژی های اضافی از بدن به زمین و ایجاد آرامش در بدن می شود.

قرائت قرآن توسط دانش آموز یونس رمضان زاده، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، قرائت صلوات خاصه و بیان داستان و خاطره های نماز توسط مصطفی قمبری مدیر اداره دانش آموزی فاروج و مجری برنامه های اجلاس، اجرای برنامه حاملان قرآن توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه امین زاده، اجرای سرود نماز توسط دانش آموزان دبستان دخترانه دولتی شهید علی اصغر قادرپناه، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع نماز و حجاب و عفاف، ارائه کنفرانس فواید خواندن نماز توسط دانش آموز محدثه محبوبی نماینده مجمع اعضای سازمان دانش آموزی، اهدای لوح سپاس به منتخبین اقامه نماز، حجاب و عفاف و پذیرایی از دیگر برنامه های این اجلاس بود.

این اجلاس نماز دانش آموزی با همکاری توحید محمدی کارشناس قرآن، نماز، معارف و ریحانه زمانی کارشناس فرهنگی و هنری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و با مشارکت رجب رشیدی داغیان مدیر دارالقرآن حضرت جوادالائمه(ع)، مصطفی قمبری مدیر اداره دانش آموزی و کانون فرهنگی و هنری امام جعفر صادق(ع) و مریم کاظم زاده مدیر کانون شهید مصطفی توافقی شهرستان فاروج برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار