مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات داخلی اداره کل زنجان:

همکاران آموزش و پرورش استثنایی؛خدوم ترین، بی ادعاترین و پرتلاش ترین همکاران فرهنگی هستند

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشستی که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد، گفت : همکاران آموزش و پرورش استثنایی؛ خدوم ترین،پاک ترین ، بی ادعاترین و پرتلاش ترین همکاران فرهنگی هستند .

کد مطلب: ۹۷۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاران آموزش و پرورش استثنایی؛خدوم ترین، بی ادعاترین و پرتلاش ترین همکاران فرهنگی هستند

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در سخنانی با اشاره به تاریخ فرهنگی استان زنجان و نقش آفرینی سرداران و شهیدان این دیار در دوران دفاع مقدس و نیز حماسه آفرینی و خط شکنی دوباره مردم شهید پرور این خطه در حوادث اخیر اظهار داشت: این سرزمین هاضمه بزرگ تمدن اسلامی است و گنبد بزرگ سلطانیه یکی از نشانه های فتح فرهنگی استان زنجان در مقابل مغولان متجاوز است.

وی آموزش و پرورش استان زنجان را دستگاهی پر افتخار قلمداد کرد، افزود: در مجموعه آموزش و پرورش استان سعی گردیده تا با تشکیل تیم همدل و برنامه محور و نیز با حمایت و پیگیری های ویژه استاندار محترم به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان علی الخصوص در بحث مدارس استثنایی، به تحقق اهداف عالیه تعلیم و تربیت در این حوزه امیدوار باشیم.

رفیعی مشکل فضا و کمبود نیروی انسانی را از چالش های مهم حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد و افزود: البته کیفیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی فوق العاده بالاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین گزارشی از وضعیت فضاها و نیروی انسانی آموزشی و پرورش استثنایی استان را ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار