قدردانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از هواداران استقلال

تهران (پانا) - اقدام تحسین برانگیز هواداران استقلال و جمع آوری زباله‌ها پس از دیدار فوتبال با شهر خودرو موجب شد تا سعید محمودی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از این حرکت فرهنگی و محیط زیستی جمعی از هواداران استقلال در پاکسازی ورزشگاه آزادی تقدیر کند.

کد مطلب: ۹۷۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از هواداران استقلال

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در اینخصوص با اشاره بر اینکه باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های ما یک مکان فرهنگی-ورزشی محسوب می‌شود و تقویت اقدامات فرهنگی در برگزاری مسابقات ارزشمند است، گفت: اقدام هوادارن تیم استقلال تهران در جمع آوری زباله‌ها در پایان بازی بیانگر فرهنگ بالا و اخلاق مداری این تماشاگران بود.

وی با تاکید بر تجارب جهانی در بسیاری از اماکن ورزشی پیشرفته دنیا، افزود: بطور کلی مدیریت زباله‌ها در هر جا و مکانی ضروریست و ورزشگاه‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این زمینه نیازمند کار بیشتر و فرهن‌گسازی افزون‌تر هستیم، تصریح کرد: سابقه نشان داده که هر جاکه یک حرکت فرهنگی بطور خودجوش از سمت خود مردم آغاز و پیگیری شده، اثربخشی بیشتری داشته است.

محمودی ادامه داد: البته بطور حتم این حرکت های خودجوش نیاز به تقویت و کمک از سوی مسئولان دارد.

وی در پایان گفت: این اقدام هواداران استقلال جای تقدیر داشته و بیانگر این است که محیط زیست متعلق به همه ماست و همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار