شکوری راد اعضای حزب ملت را به ثبت نام در انتخابات فراخواند

تهران (پانا) - علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه «اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضاء خود در سراسر کشور اعلام کرد که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

کد مطلب: ۹۷۳۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شکوری راد اعضای حزب ملت را به ثبت نام در انتخابات فراخواند

در این بیانیه نوشته شده است:


«بنام خدا

حوادث خونبار و دردناکى که پس از افزایش قیمت بنزین در کشور رخ داد و تألمات ملى ناشی از آن، حزب اتحاد ملت را بر آن داشت که جمع‌بندی شش ماه پیش خود مبنی بر اینکه «اصل بر شرکت در انتخابات است مگر آنکه مفهوم انتخابات شکل نگیرد» را مجدداً مورد ارزیابى قرار دهد.

حوادث پیش آمده آمادگى اندک مردم براى شرکت در انتخابات را بیش از پیش تحلیل برد و رویکرد انتخاباتى را براى اصلاح امور با چالش جدى مواجه ساخت. در این راستا چند جلسه برگزار و نظرات مختلف بررسی شد.

علاوه بر این با صاحبنظران غیر حزبى مشورت و نظرات بزرگان دریافت و وضعیت ذهنى جامعه نسبت به موضوع با دقت ارزیابى شد.

در این فاصله شورایعالى سیاستگذارى با توجه به فرصت محدود یک هفته‌ای برای ثبت‌نام نامزدها، توصیه کرد اصلاح‌طلبانی که شرایط لازم را دارند ثبت نام کنند.

با این وجود تألمات فراگیر مردم و بسط اندیشه بی‌حاصل بودن شرکت در انتخابات، موجب شکل‌گیری یک امتناع عمومی از ثبت نام در بین اصلاح‌طلبان شد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نظر به احساس مسئولیت حزبی در قبال سرنوشت کشور و‌ مردم و با توجه به فرصت محدود ثبت‌نام، در بررسی‌های خود به این جمع‌بندی رسید که هنوز شرایط برای ارزیابی اینکه آیا مفهوم انتخابات شکل گرفته است یا نه زود است و اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضاء خود در سراسر کشور اعلام کرده‌است که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.
بر همین اساس بعداز ظهر امروز تعدادی از اعضاء حزب در وزارت کشور حضور یافته و به عنوان نامزد انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام خواهند کرد.

علی شکوری‌راد
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار