نمایش دستاوردهای پژوهش و فناوری دانش آموزان و فرهنگیان فارس در نمایشگاه هفته پژوهش

شیراز(پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش فارس بیان داشت: دستاوردهای پژوهش و فناوری دانش آموزان و فرهنگیان فارس، در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش در شیراز برگزار خواهد شد به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۹۷۳۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش دستاوردهای پژوهش و فناوری دانش آموزان و فرهنگیان فارس در نمایشگاه هفته پژوهش

عبدالرسول احمدی گفت: این نمایشگاه در فضای تعاملی و با حضور نهادهای مختلف استانی برگزار می‌شود و غرفه آموزش‌وپرورش فارس با تجهیزات و وسایل آموزشی پژوهشی ، ساخت همکاران و دانش آموزان نخبه استان را در کلیه رشته‌ها به نمایش می‌گذارد.

احمدی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 4 روز از 17 تا 20 آذر ماه جاری در محل مجتمع فرهنگی - رفاهی دانشگاه شیراز برپا می باشد و از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر آماده بازدید همکاران فرهنگی ، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان از سراسر استان می باشد.

او افزود: همکاران بخش علوم و فنون پژوهشکده معلم فارس ،ضمن تدارک الزامات اداری و آماده‌سازی فضا، مسئولیت‌هایی همچون تعیین سطح آمادگی فناوری طرح‌های رسیده و انتخاب برترین طرح‌ها را نیز بر عهده داشته‌اند .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش فارس اضافه کرد:سطح فناوری طرح‌ها از ویژگی‌های نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری در سال 98 است و تلاش شده تا جذابیت‌های بصری آن را برای همه مخاطبان افزایش دهیم.

احمدی افزود: دعوت از همکاران موفق برای بازدید از این رویداد مهم و بیان تجربیات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه است تا بتوانند تجربیات خود را برای مخاطبین ازجمله دانش آموزان و دیگر همکاران بیان کنند.

او ادامه داد:بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ، توجه به وسایل کمک‌آموزشی و آزمایشگاهی و گسترش آن باعث تثبیت یادگیری و ایجاد مهارت و خلاقیت و نوآوری می‌گردد و این نمایشگاه نیز در همین راستا می‌تواند با ترغیب معلمان و دانش آموزان به انجام کارهای عملی ،زمینه‌ساز موفقیت‌های آنان گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار