تماشای دیدار تیم های سپیدرود و بادران تهران رایگان است

رشت (پانا) - تماشای دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران رایگان اعلام شد.

کد مطلب: ۹۷۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تماشای دیدار تیم های سپیدرود و بادران تهران رایگان است

به گزارش پانا به نقل از ایرنا:مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده توسط این باشگاه با اسپانسر این تیم و همچنین هماهنگی با مسئولان هیات فوتبال گیلان، تماشای بازی سپیدرود و بادران تهران رایگان شد.

رادنی دیدار افزود: با توجه به رایگان بودن تماشای این بازی و همچنین نیاز مبرم تیم سپیدرود به حضور پرشور طرفدارانش ، امیدواریم که هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و همچون گذشته از تیم خود حمایت کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه سپیدرود در چند دیدار گذشته نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی دارد که در این راستا، طرفداران می توانند نقش بسزایی در پیروزی سپیدرود داشته باشند.

تیم های فوتبال سپیدرود و بادران تهران عصر روز جمعه هفته جاری ۱۵ آذر ماه از ساعت ۱۴ در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.

تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، بادران تهران با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار