حسینی خبر داد: رشد ۸۲ برابری فراگیر سازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) -معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت که خوشبختانه طی چند سال اخیر روند فراگیر سازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ۸۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۹۷۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حسینی خبر داد: رشد ۸۲ برابری فراگیر سازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدیران در هر سطحی باید مشارکت جویانه، مشکلات را شناسایی و مشارکت جویانه تصمیم بگیرند، سعی کنیم با استفاده از منابع وفرصتها راهکار ارائه بدهیم.

حسینی با بیان اینکه در آموزش و پرورش باید به خلق ثروت فکر کنیم، اشاره کرد: چون آموزش و پرورش دراین زمینه کم انگاری دارد و باید با تصمیم سازی ها ، منابع را درست مدیریت کرده و از ظرفیتهای موجود، خلق ثروت کنیم.

او با اشاره به تدوین سند سی هشت نود و هشت، در نشست روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: باید با رویکرد تحقق پذیری و با توجه به امکانات موجود، راهکار ارائه کنیم.

حسینی افزود: همچنین در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان برای مداخله بهنگام در دوره های کودکی برنامه داریم، زیرا شناسایی دانش آموزان در سنین طلایی رشد، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی می‌شود.

او با اشاره به این مطلب که برنامه های آموزش و پرورش باید به سوی تامین امنیت پیش برود، بیان کرد: برای ارزیابی وضعیت نیروی انسانی مناطق طرح آمایش سرزمینی نیروی انسانی، در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار