معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

بهره برداری از 3 استخر سرپوشیده آموزش و پرورش در قزوین 

قزوین (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین از بهره برداری سه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش در استان خبر داد. 

کد مطلب: ۹۷۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 3 استخر سرپوشیده آموزش و پرورش در قزوین 

عین اله صادقی در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش آموزشگاه های استان قزوین که در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون ساخت نخستین استخر سرپوشیده آموزش و پرورش استان در مراحل پایانی خود قرار دارد و این استخر که در کنار ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان است به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین ساخت یک استخر سرپوشیده دیگر را در خیابان راه آهن قزوین پیگیری می کنیم که این استخر نیز پیشرفت 95 درصدی دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین از افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان البرز تا اواسط سال آینده خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان ساخت این استخر را نیز در دستور کار خود دارد و استخر سرپوشیده البرز تا اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین در مورد طرح کنترل وزن دانش آموزان نیز اعلام کرد: این طرح در 15 مدرسه پسرانه قزوین و در سه مقطع ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در حال اجرا است و ما در این طرح با شناسایی دانش آموزانی که دچار چاقی هستند، برای کاهش وزن آن ها مداخله می کنیم و این دانش آموزان تحت پوشش برنامه های کنترل وزن ما قرار می گیرند.

صادقی با تقدیر از پیشکسوتان ورزش آموزشگاه های استان، گفت: پیشکسوتان حق به گردن ورزش استان دارند و از چهره های شناخته شده استان هستند که ما وظیفه داریم همواره قدردان آن ها باشیم.

این مسئول ورزشی با اعلام اینکه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قزوین جزو پنج استان برتر کشور است، اظهار کرد: حال ورزش آموزشگاه های استان خوب است و ما افتخار می کنیم که همواره در تمام شاخص ها جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار