برگزاری یادواره شهید مدافع حرم در دبیرستان امام صادق (,ع) ابرکوه

ابرکوه (پانا) -یادواره شهید مدافع حرم«محمود رضا بیضایی»در دبیرستان نمونه امام صادق (ع) ابرکوه برگزارشد

کد مطلب: ۹۷۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهید مدافع حرم در دبیرستان امام صادق (,ع) ابرکوه

صبح امروز به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ابرکوه یادمان شهید مدافع حرم «محمود رضا بیضایی» با حضورمسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج،جانشین فرمانده ناحیه بسیج،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،مسئولان آموزش وپرورش و دانش آموزان آموزشگاه دخترانه نمونه امام صادق (ع) شهرستان ابرکوه برگزار شد.

دراین مراسم دانش آموزان ضمن آشنایی با ویژگی‌ها و شخصیت این شهید در قالب کلیپ، دکلمه و مقاله، کتاب‌هایی را در رابطه با شهید بیضایی تهیه کرده و به عنوان هدیه به برگزیدگان اهدا کردند.

شهید محمود رضا بیضایی در 18 آذرماه سال 1360 در تبریز متولد شد و در کنار تحصیل به فعالیت در رشته ورزشی کاراته پرداخت. او در سال 82 وارد دوره افسری دانشکده امام علی (ع) سپاه شد و با آغاز جنگ در سوریه از سال 90 با اختیار خود و کاملاً آگاهانه عازم سوریه شد.

محمود رضا که در آخرین اعزام خود در دی‌ماه 92 به یکی دوستان نزدیک خود گفته بود که این سفرش دیگر بازگشتی ندارد از دو ماه قبل از اعزام به دنبال هماهنگی برای محل تدفین خود بوده است، بعد از دو سال حضور در جبهه سوریه، در بعدازظهر 29 دی‌ماه 92 هم‌زمان با سال روز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در اثر اصابت ترکش‌های یک تله انفجاری به ناحیه سر و سینه، به فیض شهادت نائل آمد.

شهید بیضایی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «باید به خودمان بقبولانیم که در این زمان به دنیا آمده‌ایم و شیعه هم به دنیا آمده‌ایم که مؤثر در تحقق ظهور مولا باشیم و این همراه با تحمل مشکلات، مصائب، سختی‌ها، غربت‌ها و دوری‌هاست و جز با فدا شدن محقق نمی‌شود حقیقتاً.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار