تعداد کاندیداهای انتخابات در حوزه‌های استان بوشهر به ۴۷ نفر رسید

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در مجموع سه روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۷ نفر در استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۹۷۳۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تعداد کاندیداهای انتخابات در حوزه‌های استان بوشهر به ۴۷ نفر رسید

خسرو دهقانی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های استان بوشهر اظهار داشت: روز سوم جمعا ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند که شامل ۱۴ مرد و یک زن بود.

وی افزود: امروز در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۹ نفر، در حوزه دشتستان ۴ نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۲ نفر ثبت‌نام کردند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: جمع ثبت‌نام نهایی داوطلبان تا پایان روز سوم ۴۷ نفر است که در مجموع ۴۱ نفر مرد و شش نفر زن را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموع در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۳ نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه هشت نفر، در حوزه دشتی و تنگستان شش نفر و در حوزه دشتستان ۱۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

دهقانی اضافه کرد: ۱۱ نفر از داوطلبین بین ۳۰ تا ۳۵ سال و ۱۴ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، هفت نفر ۴۶ تا ۵۰ سال و ۱۲ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال و دو نفر ۴۱ تا ۴۵ سال و یک نفر ۵۶ تا ۶۰ سال هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دو نفر دارای سابقه نمایندگی و ۱۰ نفر دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته هستند.

وی افزود: به لحاظ تحصیلات ۳۶ نفر فوق لیسانس، چهار نفر لیسانس، چهار نفر دکتری و سه نفر تحصیلات حوزوی دارند.

دهقانی خاطرنشان کرد: به لحاظ گروه شغلی نیز ۲۳ نفر کارمند، پنج نفر فرهنگی، یک پزشک، چهار نفر بازنشسته و سه نفر شغل آزاد و یک نفر وکیل و بقیه نیز دارای سایر مشاغل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار