همایش روسای شورای دانش آموزی منطقه 17

تهران (پانا) - همایش شورای روسای دانش آموزی منطقه 17 روز چهار شنبه 13 آذر 98 در سالن شهید کربلایی منطقه 17 با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، بهشتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، پورمحمود، مدیرسازمان دانش آموزی منطقه17 و روسای شورای دانش آموزی دبیرستان های متوسطه دوره اول و دوم برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش روسای شورای دانش آموزی منطقه 17

در این همایش مهدی نیکبخت طی سخنانی به تبین جایگاه و اهمیت شورای دانش آموزی پرداختند و از شورای دانش آموزی به عنوان یکی از سه رکن مهم مدارس نام بردند. وی گفت: در تشکل شورای دانش آموزی زمینه رشد مهارتهای فردی و اجتماعی دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی فراهم می گردد. در این شورا، دانش آموزان می توانند در قالب انجمن های مختلف در حیطه ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین فعالیت نمایند. روسای شورای دانش آموزی بازوان توانمند مدیران مدارس بوده و می توانند در امر شناسایی و انتقال مشکلات مدرسه به مدیر مدرسه با ارایه راه حل های مناسب کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی نمایند.

وی از جمع حاضر به عنوان نخبگان و برگزیدگان 19 هزار دانش آموز متوسطه منطقه یاد کردند و اشاره نمودند که با این حساب مسئولیت سنگینی بر عهده روسای شورای دانش آموزی می باشد و باید سعی و تلاش کنید به نحو احسن به این وظیفه خود عمل نمایید تا اینکه بتوانید در آینده نیز در سطح کلان کشوری مسئولیت های مهمتری را عهده دار شوید.

در پایان نیکبخت به تمامی اعضای شورای دانش آموزی به رسم یاد بود هدایایی را اهدا نمودند.

سپس بهشتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه17 نیز طی سخنانی شرح وظایف شورای دانش آموزی را تبین نمودند و آن را زمینه ای برای تمرین مسئولیت پذیری دانش آموزان بیان کردند.

در ادامه انتخابات شورای دانش آموزی منطقه، در دوبخش دختران و پسران به صورت جداگانه انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار