سیدحسن خمینی: باید ارزش‌هایی که در وجود امام مان بود در نوجوانان مان نهادینه کنیم

تهران (پانا) - اختتامیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران در محل کانون فرهنگی و تربیتی آفتاب واقع در منطقه19شهر تهران با حضور آیت الله سیدحسن خمینی، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران آموزش و پرورش مناطق 19گانه و معاونان پرورشی مناطق برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سیدحسن خمینی: باید ارزش‌هایی که در وجود امام مان بود در نوجوانان مان نهادینه کنیم

سید حسن خمینی، یادگار امام (ره) در این مراسم گفت: شب میلاد امام حسن عسگری(ع)، شب مبارکی است و جشنواره خوبی به همت دوستان ما در کانون فرهنگی آفتاب شکل گرفته است. هدف اصلی هر نسلی باید این باشد که نسل های بعد از خود را با آنچه ارزش می داند، آشنا کند.

وی افزود: انسان باید جلو برود و نسل به نسل بهتر شود و اگر افتخارمان صرفا این باشد که ما گذشتگانی داریم، باید ببینیم خودمان چه داشته ایم. باید نسل های گذشته و نسل سوم، معلم نسل جدید باشند و وظیفه دارند حماسه هایی که بوده از جمله شهادت و رشادت هایی که در هفت سال جنگ تحمیلی بود و آموزه هایی که آزادی را در کشور نهادینه کرده و توسعه و رفاه را زیر سایه اسلام مژده می دهد، آموزش دهد.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید هم باید همت داشته باشد و فرا بگیرد افزود: کانون آفتاب وظیفه اصلی اش این است که نسل های بعد را با این آموزه ها آشنا کند و در نوجوانان مان ارزش هایی را که در وجود امام مان بود نهادینه کنیم. این وظیفه بالاتر از همه بر عهده آموزش و پرورش است و اگر سستی باشد مسئول است. وی افزود: آموزش و پرورش دستش تنگ است اما همتش بالاست و حرم امام هم در همه حوزه ها در خدمت است تا این کار مهم ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار