کارشناس مذهبی در جلسه نماز شهرری : نماز عرفان است و خواندن آن باعث لذت می شود

شهرری (پانا) - کارشناس نویسنده و پژوهشگر مذهبی در شهرری گفت :ما باید نماز را برای دانش آموزان خوشایند کنیم وباید نماز خواندن را درست معرفی کنیم .

کد مطلب: ۹۷۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس مذهبی در جلسه نماز شهرری : نماز عرفان است و خواندن آن باعث لذت می شود

حجت‌الاسلام محمدعلی جابری نویسنده و پژوهشگر مذهبی در حاشیه برگزاری همایش منطقه ای نمازو مدرسه آموزش و پرورش ناحیه یک ری ودر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت :اگرجوانان و نوجوانان با دست آوردهای نماز آشناشوند باادب تر می شوند واخلاق آن‌ها نیکوتر می گردد و تمرکز آنها بیشتر ودرس خواندن راحت تر می شود و کمتربه سمت و سوی گناه می روند.

او در ادامه افزود:اگر جوانان به سمت و سوی نماز خواندن بروند تاثیرات منفی فضای مجازی بر روی آنها کمتر خواهد بود و آسیبهای اجتماعی از آنها دور می شود و آنها از کجرویهای اجتماعی در امان خواهند ماند و تاکید کرد،نقش خانواده‌ها نیزدر این زمینه بسیار موثر است.

حجت الاسلام محمد علی جابری با اشاره به چیزهای که می توان شوق و اشتیاق دانش آموزان را برای نماز خواندن افزایش دهد ،بیان داشت: مدیران و معاونین مدارس باید خود نماز را به پا دارد که دانش آموزان فرهنگ نماز خواندن را ببینند و نماز و آثار آن را به عینه در آنها مشاهده کند.

او تصریح کرد:ما باید زیبایی‌های نماز را به دانش آموزان نشان دهیم تا آنان با خواندن آن احساس افتخار کنند و از راههای دعوت دانش آموزان به نماز این است که احساس افتخار به نماز خواندن در معلمین و مدیران و معاونین مدرسه دیده شود .

همایش منطقه ای نماز و مدرسه با حضور مدیران و معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در کانون فرهنگی و هنری سمیه برگزار شد.

/خبرنگار :شیدا مشهور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار