معارفه کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در حکمی امجد امیری را به سمت کارشناس روابط عمومی منطقه منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
معارفه کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

دربخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش، تجربیات ارزنده، پشتکار، دقت و تعامل خوب جنابعالی در محیط کار، به موجب این حکم به سمت کارشناس روابط عمومی منصوب می شوید.

در ادامۀ این حکم انتصاب نوشته شده: امید آن دارم که با سرلوحه قرار دادن برنامه‌های آموزشی وزارت و اداره کل متبوع و با تعامل سازنده و موثر با مدیران مدارس، همراه با انجام برنامه‌ریزی مطلوب و خلاقانه در جهت رشد و پویایی هرچه بیشتر این مجموعه تلاش جدی مبذول فرموده و از تمام توان مجموعه خود با همدلی و همکاری و با تقویت کار تیمی و گروهی در جهت نیل به مقصود نهایی که همان رشد جایگاه علمی و آموزشی معلمان و دانش آموزان منطقه به رتبه‌های برتر استان است بهره‌مند شوید.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در پایان این حکم برای امیری آرزوی موفقیت کرده و از زحمات علی ولی زاده کارشناس سابق روابط عمومی منطقه تشکر و قدردانی کرده است.

امجد امیری پیش از این مسئول دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری بوده و علاوه بر سابقه تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه، خدمت در بخش های اداری، آموزشی، تشکلهای دانش آموزی و امور پرورشی را تجربه کرده است.

او سابقه همکاری با چند ارگان رسمی خبری و مطبوعاتی، سردبیری نشریات دانشجویی، عضویت در فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران IFJ و عضویت در انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران را در کارنامه خود دارد و هم اکنون علاوه‌بر اشتغال به‌کار درآموزش و پرورش، خبرنگار و عکاس خبرگزاری پانا است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار