کسب رتبه دوم کشوری در تحقق شاخص های مرتبط با سازماندهی نیروی انسانی

سنندج(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: استان در تحقق شاخص ها و مولفه های مرتبط با سازماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 99-98 رتبه دوم کشوری را کسب کرد .

کد مطلب: ۹۷۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در تحقق شاخص های مرتبط با سازماندهی نیروی انسانی

طالب محمدی معاون پژوهش برنامه ریزی ونیروی انسانی آموزش وپرورش کردستان ، با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی و اعلام معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ، در سال 98 عملکرد استان کردستان در شاخص های مرتبط با سازماندهی نیروی انسانی 89.7 بوده است که موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد .

وی با تبریک این موفقیت به کلیه مسئولین و دست اندرکاران امر به ویژه گروه طرح و برنامه و نیروی انسانی استان و شهرستانها و مناطق تابعه، کسب این موفقیت را مرهون هدایت و حمایت های مدیر کل محترم آموزش و پرورش، همراهی معاونین و مجموعه حوزه های مختلف و اهتمام مسئولین کلیه بخش های مرتبط دانست و از زحمات آنان تشکر کرد .

محمدی هم چنین در ادامه گزارشی از وضعیت سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در سال 98 ارائه کرد و با بیان اینکه تفاهم نامه برآورد عوامل آموزشی استان فروردین ماه 98 با وزارت آموزش و پرورش منعقد و طی مکاتباتی اصلاحیه های لازم صورت گرفت، گفت: در همین راستا جلسات مختلف توجیهی و تبینی در سطح استان برگزار شد .

وی ابلاغ جدول برآورد عوامل آموزشی سال تحصیلی 99-98 به کلیه شهرستانها و مناطق تابعه و تثبیت جدول برآورد عوامل آموزشی در جلسات حضوری مدیران و روسای آموزش و پرورش استان،اعمال مفاد تفاهم نامه شامل :سهمیه کلاس، اضافه تدریس،کارکنان تخصصی، گروه معلم و ... در سامانه ها،تثبیت وضعیت واحد های سازمانی در سامانه یونیت و بروز رسانی و اصلاح ویژگی های اصلی واحد های سازمانی در استان را از مهم ترین اقدامات انجام شده بر شمرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان، تعیین و ابلاغ زمان بندی سازماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 99-98، برگزاری جلسات تخصصی با حضور مناطق و نواحی به منظور تثبیت سازماندهی نیروی انسانی، تفویض اختیار تدریس موظف معاونین به شهرستانها و مناطق،تغذیه ساعات راهبران آموزشی و تربیتی در سامانه بکفا،تثبیت اعلام نیاز و تخصیص ساعات مدیریت آموزشگاهی پست مدیر آموز و معاون دبیر و احصاء مسائل و مشکلات سامانه بکفا شهرستانها و مناطق و انعکاس آن به وزارت را از دیگر اقدامات استان عنوان کرد .

مسئول کارگروه سازماندهی نیروی انسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کردستان در ادامه گزارش خود، اتصال سامانه بکفا به سامانه جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان، کنترل سقف ساعات غیر موظف در اسناد ریالی ارسال شهرستانها و مناطق،پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی سامانه های مرتبط با سازماندهی، اطلاع رسانی آخرین تغییرات سامانه های مرتبط با سازماندهی، احصاء، انعکاس و بازخورد بیش از 50 گزارش از وضعیت ابلاغ پرسنل، تشکیل کارگروه استانی سازماندهی نیروی انسانی با عضویت پنج شهرستان منتخب و عضویت استان در کارگروه وزارتی سازماندهی نیروی انسانی را از دیگر فعالیت های استان اعلام کرد .

وی از افزایش سهمیه کلاس استان به تعداد 158 کلاس به منظور تامین کامل نیاز شهرستانها و مناطق نسبت به سال تحصیلی قبل خبر داد و افزایش 536 نفری سهمیه کارکنان تخصصی استان، افزایش سهمیه ساعات غیرموظف استان در چهار مرحله با رشد 167.39 درصدی، تثبیت و افزایش ساعات گروه های آموزشی استان،تخصیص ساعات مازاد بر سهمیه گروه های آموزشی حوزه پرورشی و تخصیص ساعات سرگروه نظارت بالینی به شهرستانها و مناطق و تخصیص ساعات و ساماندهی نیروی انسانی تربیت بدنی در دوره ابتدایی را اقدامات دیگر انجام شده عنوان کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ارسال 28 شماره گزارش از وضعیت صدور و تایید ابلاغ پرسنل،کسب جایگاه مناسب استان در سطح کشور در صدور و تایید ابلاغ پرسنل در سامانه بکفا،ارسال 12 گزارش از وضعیت صدور و تایید سهمیه ساعات غیر موظف شهرستانها و مناطق ، ارسال 12 گزارش از وضعیت صدور ابلاغ معلمان تمام وقت شهرستانها و مناطق ، انعکاس 15 گزارش از وضعیت ثبت نام دانش آموزان و ارسال 12 گزارش از وضعیت دانش آموزان کلاس بندی نشده و کلاس های خالی دیگر اقدام استان بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار