مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

آموزش و پرورش قزوین جزو 3 استان برتر کشور است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مفتخر هستیم که آموزش و پرورش استان در همه شاخص ها جزو سه استان برتر کشور است.

کد مطلب: ۹۷۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قزوین جزو 3 استان برتر کشور است

خیراله رحمانی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش آموزشگاه های استان قزوین که در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش استان سیاسی کاری نداریم و تمام هم و غم خود را در راستای تحقق مطالبات فرهنگیان قرار داده ایم.

وی با اشاره به جایگاه خوب آموزش و پرورش استان قزوین در کشور، اعلام کرد: مفتخر هستیم با تلاش همکاران فرهنگی، آموزش و پرورش استان در همه شاخص ها جزو سه استان برتر کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نقش پهلوانان در جامعه، تصریح کرد: از قدیم الایام پهلوانان به عنوان امین مردم به حساب می آمدند و مردم روی پهلوانان حساب ویژه ای باز می کردند و به حق پیشکسوتان ورزش آموزشگاه ها، پهلوانان امروز ما هستند و این عزیزان بین مردم عزت و جایگاه خاصی دارند.

رحمانی به برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این یکی از بزرگ ترین برنامه های فرهنگی و اجرایی کشور بود که استان قزوین آن را میزبانی کرد و به اذعان دیگران این همایش از قوت های بسیاری برخوردار بود که این برای ما ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ما عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: ما با الگوبرداری از راه شهدا و حرکت در این مسیر اتفاقات خوبی را در آموزش و پرورش استان قزوین رقم زدیم و کارهای بزرگی در این مدت انجام شد که برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی نمونه ای از این اتفاقات خوب است.

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر تکریم پیشکسوتان ورزشی و جایگاه خاص معلمان ورزش، بیان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش اقدامات زیادی را انجام دادیم و قانونی را به سرانجام رساندیم تا ارگان ها با استفاده از این ظرفیت قانونی دستشان برای کمک به ورزش بازتر باشد و البته این اصلاح قانون دستاوردهای زیادی را نیز در حوزه کمک به ورزش به همراه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار