لیست اسامی داوطلبین روز اول در انتخابات مجلس در استان بوشهر

بوشهر(پانا) - بنا به گفته سرپرست اداره کل سیاسی استانداری بوشهر در روز نخست نام نویسی، 19 داوطلب با حضور در فرمانداری های 10 گانه استان بوشهر اقدام به نام نویسی کرده اند.

کد مطلب: ۹۷۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
لیست اسامی داوطلبین روز اول در انتخابات  مجلس در  استان بوشهر

سرپرست اداره کل سیاسی استانداری بوشهر گفت: در روز نخست نام نویسی، 19 داوطلب با حضور در فرمانداری‌های 10 گانه استان بوشهر اقدام به نام نویسی کرده اند.
خسرو دهقانی بیشترین تعداد افراد را مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با 9 داوطلب دانست و گفت: از حوزه دشتی و تنگستان 4 نفر، از حوزه دشتستان 4 نفر و از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه دو داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ امروز اقدام به نام نویسی کرده اند.
بر اساس اطلاعاتی که سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در اختیار رسانه ها قرار داده از تعداد 19 نفری که امروز موفق به نام نویسی برای داوطلبی انتخابات مجلس در سطح استان بوشهر شده اند، یک نفر زن و 18 نفر مرد بوده است . از این تعداد یک نفر دارای مدرک دکترا، 13 نفر کارشناسی ارشد، چهار نفر دارای مدرک کارشناسی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.
از نکات قابل توجه این که هیچ کدام از چهار نماینده کنونی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در روز نخست برای داوطلبی مجلس آینده نام نویسی نکرده اند هر چند گفته می شود حجت الاسلام خدری نماینده کنونی بوشهر، گناوه و دیلم امروز برای نام نویسی به فرمانداری بوشهر مراجعه کرده است اما به دلیل ان چه نقص در مدارک شناسایی وی گفته شده موفق به اتمام روند نام نویسی نشده است.

به ترتیب حروف الفبا

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

1.خلیل افروشه 2. حسین حیدری 3. مهدی صادقیان 4. محمد رحیم علوی تبار 5. ماشالله کشوری 6. حسین لعیان 7.رقیه محمدی 8. عباس مینایی 9. بهرام نکیسا

حوزه دشتی و تنگستان

1. فرخ بنه گزی 2.علی زینبی 3. صمد سلامی 4.حسن مرادی

حوزه دشتستان

1. حسن اسماعیلی 2. محسن بنافی 3. دکتر محمد رضا دهقان فرد 4. ابراهیم رضایی

حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه

1. طالب ابراهیمی 2. احمد باستان پیروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار