اعطای بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای رونق تولید در یزد

یزد(پانا)- در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، پنج هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال برای رونق تولید و اشتغال به واحد‌های تولیدی اختصاص یافت.

کد مطلب: ۹۷۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اعطای بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای رونق تولید در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش به ۳۵ واحد به مبلغ یکهزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با تثبیت اشتغال چهار هزار و ۱۴۸ نفر و سرمایه ثابت به ۲۳ واحد به مبلغ چهار هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۷۰۹ نفر اعطا می‌شود.
محمدرضا علمدار با اشاره به اینکه تاکنون ۹۵ کارگروه اصلی، ۱۲۵ کمیته تخصصی و بیش از دو هزار جلسه کارشناسی برای رفع موانع تولید در استان یزد تشکیل شده است، افزود: این نشست ها، چهار هزار و ۷۹۷ داشته که باعث تثبیت اشتغال بیش از ۴۵ هزار نفر شده است.
وی گفت: بیش از ۹۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، مربوط به واحد‌های کوچک و متوسط بوده که محقق شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین افزود: به محض اینکه واحد صنعتی دچار مشکل شود مکاتباتی را با دبیرخانه کارگروه که در سازمان صمت است انجام می‌دهد و حداکثر در مدت یک هفته مشکل این واحد تولیدی بررسی و رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار