مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس شبانه روزی اشکذربازدید کرد

یزد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس شبانه روزی روستایی و شهری شهرستان اشکذر بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار داد .

کد مطلب: ۹۷۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس شبانه روزی اشکذربازدید کرد

در این بازدید که معاون پشتیبانی و توسعه منابع و آموزش متوسطه اداره کل نیزحضور داشتند، مدیر کل ضمن حضور در نماز جماعت دانش آموزان هنرستان خادمی رضوانشهر دریک نشست صمیمی با دانش آموزان به دیدار و گفتگو پرداخت.
" عباسعلی دانافر" سپس در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول الزهرا (س) رستاق حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات این آموزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم شاداب سازی محیط مدارس و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان افزود : دانش آموزان مراکز شبانه روزی می بایست با عنایت به برنامه های سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین یادگیری حد اقل یک مهارت را در برنامه خود قراردهند.
"دانافر " با تاکید بر لزوم تجهیز هنرستان ها و ترغیب دانش آموزان برای انتخاب رشته های فنی و مهارتی گفت: شکوفایی خلاقیت در دانش آموزان ازا هداف رشته های مهارتی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از خوابگاه مدرسه شبانه روزی گفت: حضور در مدارس شبانه روزی، تمرین مهارتهای زندگی است.
بازدید از خوابگاه های دانش آموزی، گفتگو با دانش آموزان و پاسخ به سوالات همکاران از دیگر برنامه های بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه از مدارس این شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار