نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)- در آستانه برگزاری امتحانات نوبت اول دانش آموزان استان، نشست هماهنگی ستاد امتحانات آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش  استان کردستان برگزار شد

طالب رستمی سرپرست اداره سنجش استان ، با بیان اینکه امتحانات نوبت اول دانش آموزان متوسطه اول استان از هفتم لغایت 19 دیماه و دانش آموزان متوسطه دوم نیز از هفتم لغایت 22 دیماه 98 برگزار می شود، بر برگزاری مطلوب و سالم امتحانات در تمامی دوره ها تاکید کرد و گفت: امتحانات نقش مهمی در فرایند یاددهی- یادگیری دارد .

رستمی آموزش، سنجش و ارزشیابی را سه مقوله تفکیک ناپذیر و وابسته به هم دانست و هدف از برگزاری نشست ستاد امتحانات را برگزاری مطلوب امتحانات نوبت اول در تمامی مدارس و دوره های تحصیلی عنوان کرد.

وی یکی از شیوه های مطلوب برگزاری امتحانات را قانونمند کردن آن دانست و اظهار داشت: اگر مسئولین سنجش شهرستان ها و مناطق در روند برگزاری امتحانات وحدت رویه داشته باشند، امتحانات به نحو احسن و مطلوب برگزار خواهد شد.

مسئول سنجش استان با بیان اینکه امتحانات شامل سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری می باشد؛ ناظرین امتحانات و مسئولین سنجش شهرستان ها و مناطق باید در طول ایام امتحانات نهایی و داخلی بر روند برگزاری آن نظارت داشته باشند.

در ادامه هریک از اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه برگزاری مطلوب امتحانات نوبت اول در مدارس استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار