کمرئی‌: عنصر اصلی کیفیت بخشی آموزش، نیروی انسانی است

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل و مدیران ادارات آموزش و پرورش قطب مرکزی سیستان و بلوچستان گفت: این استان در کانون نگاه همه مسئولین آموزش و پرورش در وزارتخانه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۹۷۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی‌:  عنصر اصلی کیفیت بخشی آموزش، نیروی انسانی است

علیرضا کمرئی‌ اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در کانون نگاه همه مسئولین آموزش و پرورش در وزارتخانه قرار گرفته است و با وجود نیروهایی کیفی در راس و بدنه دستگاه تعلیم و تربیت این استان، آینده روشنی را ترسیم می کند.

او افزود:متاسفانه با وجود کارهایی که انجام گرفته و توجه مسئولین به این استان هنوز هم فاصله شاخص های استان با کشور رنج آور است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تسلسل عقب افتادگی در سیستان و بلوچستان در سالهای متمادی کار را سخت کرده است و محرومیت عمیق به چشم می‌خورد.

او ادامه داد:مشکلات متعددی در بحث اجتماعی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان از جمله فقر اقتصادی برخی خانواده‌ها در روند تحصیل فرزندان آنان تکان دهنده است.

کمرئی ادامه داد: در سیاست‌های حمایتی و کمک به تصمیم‌گیری‌ها دریغ نخواهیم کرد و سیستان و بلوچستان را استانی شایسته کمک و توجه می‌دانیم .

او تصریح کرد: در بحث آموزش مهارتها و توسعه مهارت آموزی در سیستان و بلوچستان با سرعت بیشتری کار باید پیش رود و تسهیل کننده امر خواهیم بود.
کمرئی بیان کرد: برای خروج از عقب افتادگی استان باید با برنامه ای مدون و اصولی و با عزمی جدی کار را پیش برده و از همه ظرفیت ها بهره گیری می شود.

او ادامه داد: در خصوص همیاری در حوزه منابع مالی هم همراهی و تعامل بین بخشی در حوزه ستادی وزارت با اجزای متناظر استان وجود داشته و قوی تر از گذشته پیش خواهیم رفت.

معاون آموزش متوسطه وزارت گفت: موضوع کیفیت بخشی به آموزش و کیفی سازی روند آموزش در بخشهای مختلف و مقاطع تحصیلی بسیار مهم است و خروجی آن منتج به نتایج ارزنده ای خواهد شد.

او اظهار کرد: عنصر اصلی کیفیت بخشی آموزش نیروی انسانی است.
کمرئی با اشاره به اینکه توسعه حرفه ای معلمان زمینه‌ساز کیفی سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی است گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مهم کارشناسی گروه های آموزشی برای کمک به کیفی بخشی اموزشی ضرورتی انکارناپذیر است و ورود به این مقوله بسیار مهم است.

او تصریح کرد: برای خروج از شرایط سخت و دشوار باید تدبیر در امور وچاره جویی اتفاق افتد و عوامل موثر شناسایی و به کارگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار