مدارس سما شیروان خاستگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان

شیروان (پانا) - معاونت سما شیروان در تعاملی مشترک با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اولین مراسم افتتاحیه طرح ملی جام باشگاه‌های کتابخوانی مدارس سما را در شهرستان برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس سما شیروان خاستگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان

اولین مراسم افتتاحیه طرح ملی جام باشگاه‌های کتابخوانی مدارس سما باحضور بیش از هزار عضو باشگاه‌های کتابخوانی از دانش آموزان مدارس سما شیروان ،معلمان تسهیلگر باشگاه‌ها،روسا و مسئولین برخی ادارات شهرستانی و استانی، خبرنگاران در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

از مهمترین برنامه‌ها در این مراسم سخنرانی معاون اداره کل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در رابطه با ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان، رژه کارناوال مخصوص و هم چنین رژه باشکوه باشگاههای کتابخوانی مدارس دخترانه و پسرانه سما به همراه تسهیلگران در سالن ،داستان خوانی یکی از باشگاهها ، همنوایی و اجرای شعرهای همگانی توسط دانش آموزان، خرید و بازدید دانش آموزان از غرفه کتاب که جهت کتابهای مخصوص جام باشگاههای کتابخوانی در سالن تعبیه شده بود،را می توان نام برد.

از زیباترین حواشی این مراسم می توان به حرکت کارناوال کتابخوانی و جام باشگاههای کتابخوانی به همراه شهردار و تنی از مسئولین از مکان اداره شهرداری تا میدان انقلاب شهر را نام برد که در این حرکت زیبا هریک از مسئولین کتابی را به همراه داشتند.

گفتنی است،تشکیل باشگاههای کتابخوانی در مدارس سما شیروان یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی این مجتمع در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی، افزایش اعتماد به نفس و خودباوری ، آموزش نقد کردن مسائل در بین دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار