مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

مدیران و معلمان فضای یادگیری در مدارس را شاداب کنند

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدیران و معلمان فضای یادگیری در مدارس را شاداب و لذت بخش کنند.

کد مطلب: ۹۷۳۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران و معلمان فضای یادگیری در مدارس را شاداب کنند

خیرالله رحمانی در نشست با مدیران و معاونان نواحی آموزش و پرورش استان قزوین، با اشاره به این که توسعه سرمایه انسانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های توسعه یافتگی است، اظهار کرد: توجه به نخبگان دانش آموزی باید مورد اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر دانایی محوری یکی از معیارهای اساسی پیشرفت و توسعه هر جامعه است و معیار سنجش دانایی نیز میزان تولید علم و مصرف علم در جامعه است..

رحمانی بیان کرد: امروز ما در جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم که یک سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش داریم.

وی ادامه داد:مدیران مدارس باید توانمندی لازم برای اداره مدرسه را داشته باشند، تا مدرسه به عنوان یک کانون فرهنگی و تربیتی بتواند دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کند.

رحمانی تاکید نمود: برای موفقیت باید به هر 6 ساحت زیستی و بدنی، سیاسی و اجتماعی، زیبایی شناختی و هنری، دینی و اعتقادی، اقتصادی و حرفه ای پرداخته شود و دانش آموزان هم از محیط یادگیری بهره ببرند و هم تمرین زندگی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: خروجی های مدارس ما به گونه ای بوده که از آموخته ها برای چگونه زیستن و بهتر زیستن استفاده نشده است.

وی یادآور شد: یکی از رسالت‌های مهم مدیران و معلمان، ایجاد فضای شاداب و لذت بخش یادگیری برای دانش آموزان باشد.

رحمانی گفت: ارزش های انقلاب و خون شهدای عزیز خط قرمز ما در آموزش وپرورش استان است،روسا در اعمال و رفتار خود شهدا را ناظر بر عملکرد خود بدانند، زنده نگه ‌داشتن یاد و نام شهدا موجب اقتدار، شکوه و امنیت کشور خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: به گواه اسناد تاریخی هرگاه هویت خود را از دست داده ایم با افول مواجه شده ایم و نیز زمانی که به اصالت وهویت خود رجوع کرده ایم توانسته ایم با غرور و افتخار جایگاه خود را به دست آوریم، در این راه شهدا الگوی ما و هویت دینی ما هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار