تجلیل از آموزش و پرورش استان قزوین در پنجمین اجلاس نماز

قزوین (پانا) - آموزش و پرورش استان قزوین در پنجمین اجلاس نماز به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از آموزش و پرورش استان قزوین در پنجمین اجلاس نماز

پنجمین اجلاس نماز با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام محی الدین محمدیان دبیر ستاد تفسیر قرآن کشور، نمایندگان قزوین در مجلس، جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مدیران در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این اجلاس گفت : مدرسه مبدا و مرکز تحول است و فردای جامعه ما باید در آینه امروز مدرسه نمایان شود. با توجه به هدف سند تحول بنیادین که تربیت دانش آموز تمام ساحتی است، معتقدیم که مدرسه کانون رسیدن به این نوع از تربیت است.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت دانش آموز در ۶بعد اخلاقی، اعتقادی و عبادی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه ای، بدنی و زیستی، زیبایی شناختی و هنری، علمی و فناورانه بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف اصلی ما از طرح این بخش از شعار سال است.

رحمانی تصریح کرد : به فرموده مقام معظم رهبری بهترین محل برای سرمایه گذاری مدرسه است و این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ،سرمایه گذاری مضاعف است که آینده جامعه به آن بستگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان قزوین در برنامه ریزی و تصمیم گیری هاست.

رحمانی تاکید کرد: برای داشتن یک جامعه خوب نباید به دنبال معجزه باشیم اگر راه را درست انتخاب کنیم و برای خانواده سرمایه گذاری کنیم تاثیرات مثبت آن را در جامعه خواهیم دید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یاد آور شد: آینده هر جامعه ای در گرو حال آموزش و پرورش آن است و ما برای پیشرفت، هیچ راهی جز توجه ویژه به آموزش و پرورش نداریم.

وی اضافه کرد: در گذشته برای تعلیم و تربیت مبنای درستی نداشتیم و بیشتر تعالیم، مبتنی بر تعالیم غربی بود اما امروز سند بالادستی آموزش و پرورش، یک رسالت برای ما جهت رسیدن دانش آموز به حیات طیبه ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار