مدیر کل آموزش و پرورش در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانش آموزی و معلمان برتر تربیت بدنی استان:

تربیت نسلی مسئولیت پذیر،خلاق و جوانمرد در گرو بها دادن به ورزش است

زنجان (پانا) - چهارمین همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش دانش آموزی و معلمان برتر تربیت بدنی و آیین افتتاح همزمان ١٤ پروژه ورزشی دانش آموزی استان زنجان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر مسئولین استانی در سالن اجتماعات کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسلی مسئولیت پذیر،خلاق و جوانمرد در گرو بها دادن به ورزش است

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این همایش ضمن تقدیم سلام و درود بر تمامی کارگزاران نظام و تقدیر از حضور مهمانان، دانش آموزان، همکاران و اصحاب رسانه در این آئین، اظهار داشت: در بستر توسعه جوامع انسان مدار امروز، پیچیدگی های زیادی وجود دارد لذا ورزش یک نیاز اساسی و پرداختن به آن یک ضرورت انکار ناپذیر است.

رفیعی ضمن اشاره به ضرورت تحول در آموزش های رسمی و غیر رسمی، پرداختن به مهارت های زندگی را از اولویت های زندگی امروز عنوان کرد و گفت: اکنون تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت است و تمام ابعاد انسان را رشد می دهد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: در مدارس امروز که آینه تمام نمای فردا ما است، اگر می خواهیم پیوند اجتماعی را عمق دهیم، فرزندانی مسئولیت پذیر و نسلی پر انرژی، خلاق، فاضل و جوانمرد تربیت کنیم باید به ورزش بها دهیم.

رفیعی ورزش را سرزمینی با شعار "با دوستان مروت با دشمنان مدارا" عنوان کرد و گفت: امروز ورزش زبانی همه فهم، جهانی برای فهمیدن، فهمیدنی برای جهانی شدن و بستری برای تجلی حکمت قومی و مصلحت های سیاسی است که با آن می توان دلهای حقیقت جو جهان را فتح کرد.

وی بیان داشت: در بستر ورزش می توان تختی بود و بر تخت ریا، زور، نامردی و استبداد پشت پا زد و بر تخت دل مردم خویش تکیه زد.

رفیعی در ادامه از اضافه شدن 3هزارو 242 متر فضای ورزشی به استان خبر داد و تصریح کرد: مفتخریم امروز در این آیین ١٤ طرح ویژه را که پنج هزار دانش آموز به طور مستقیم از آن منتفع خواهند شد، هدیه مردم شریف استان زنجان می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: استان زنجان سرزمین شهیدان، بزرگان و مردان و زنانی است که با دست قناعت روزی را از خاک می گیرند و فرزاندانی که در سینه ایمان قوی، در سر شور حسینی و در بازو قوت عباس(ع) را دارند.

وی در پایان با اشاره به حمایت های استاندار و سایر دستگاه ها از ورزش دانش آموزی، از پیگیری جهت تکمیل استخر دانش آموزی خبر داد و گفت : امروز با حضور و تلاش معاون وزیر نهالی در زنجان می کاریم که در آینده درخت تناوری خواهد شد که با و ثمره آن فرزندان ورزشکار و افتخار آفرین استان خواهند بود.

شایان ذکر است: در این همایش که با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، از قهرمانان و مدال آوران ورزش دانش آموزی و معلمان برتر تربیت بدنی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار