مدارس کدام شهرها دوشنبه 11 آذر تعطیل است

تهران (پانا) - به دنبال آلودگی و برودت هوا و شیوه بیماری آنفولانزا در برخی شهر‌های کشور، مدارس برخی از استان‌ها فردا سه‌شنبه ۱1 آذر تعطیل است.

کد مطلب: ۹۷۳۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام شهرها دوشنبه  11 آذر تعطیل است

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی از آب و هوای پایتخت گفت: امشب (دوشنبه) هوا در شرایط ناسالم قرار دارد اما با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در تهران، فردا هوا سالم خواهد بود. به این ترتیب فردا مدارس دایر خواهد بود.

مدارس همدان فردا تعطیل شد

محمد سهرابی رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت پیش‌بینی برودت هوا و احتمال بارش برف، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان در نوبت صبح و بعدازظهر روز سه شنبه دوازدهم آذر تعطیل است.

سهرابی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 38888 دریافت کنند.

او افزود: تعطیلی مدارس از کانال آموزش و پرورش استان در پیام‌رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع رسانی می‌شود.

فردا مدارس مشهد تعطیل هستند

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا سه شنبه ۱۲ آذر، مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد فردا سه‌شنبه دوازدهم آذرماه تعطیل است.

فرماندار شهرستان مه‌ولات نیز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی آنفولانزا، فردا سه‌شنبه مدارس مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و پس‌فردا چهارشنبه تمامی مدارس شهرستان مه‌ولات تعطیل خواهند بود. این اقدام فقط به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری صورت پذیرفته است.

آنفولانزا مدارس تکاب را ۲ روز تعطیل کرد

رییس شورای آموزش و پرورش تکاب به ایرنا گفت: مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای تابعه این شهرستان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مدت ۲ روز تعطیل است.

محمود زمانی افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده از برخی مدارس مبنی بر ابتلای برخی از دانش‌آموزان به این بیماری تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از شیوع بیماری، مدارس ابتدایی تعطیل شود.این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا در میان دانش‌آموزان و توجه به سلامت آنان پس از بررسی‌ها و اعلام گزارش‌های نهادهای ذیربط از جمله آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان اتخاذ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار