بهروز بنیادی: معلم بهترین مشاور و بهترین دلسوز برای دانش آموزان است

کاشمر (پانا) - نماینده ی مردم کاشمر به مناسبت روز مجلس و بزرگداشت شهید مدرس از دبیرستان حضرت زینب( س) کاشمر بازدید و در جمع دانش آموزان و مسئولین دبیرستان بر احترام و ارتباط صمیمی با معلمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بهروز بنیادی: معلم بهترین مشاور و بهترین دلسوز برای دانش آموزان است

بهروز بنیادی ضمن ابراز خرسندی از گزارشی که مدیریت دبیرستان از فعالیتهای فرهنگی و هنری دانش آموزان و معلمین به ایشان ارائه داده بودند،گفت: قدر معلمین عزیزتان را بدانید،احترام آنها را همیشه داشته باشید و تا پایان عمرتان همیشه با معلمینتان در ارتباط باشید در حدی که در توان دارید چرا که این مهم ترین عامل پیشرفت شما است.

وی معلم را بهترین مشاور و بهترین دلسوز برای شما دانش آموزان دانست و خطاب به دانش آموزان گفت:اگر فرد موفقی را می بینید،فکر نکنید به راحتی به موفقیت پست پیدا کرده، موفقیت راه های مختلفی دارد که درس خواندن یکی از آنها است که سخت ترین کار هم هست.

وی همچنین ضمن بزرگذاشت روز مجلس و احترام به مقام شامخ شهید مدرس گفت:شهید مدرس ویژگی بر جسته اش این است که به عنوان نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی خواسته های مردم خودش را همیشه زیر نظر داشت:برای امنیت،آزادی،برای حفظ تمامیت عرضی کشورش هر چه در توان داشت انجام داد وبا استعمار ستم شاهی در زمان خودش مبارزه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار