تجلیل دانش آموزان ابرکوهی از مادر شهید محمدرضا خلیلی

ابرکوه (پانا) - اعضای حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید «محمود فلاح زاده» شهرستان ابرکوه از مادر شهید «محمدرضا خلیلی» تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۷۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل دانش آموزان ابرکوهی از مادر شهید محمدرضا خلیلی

اعضای حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی "شهید محمود فلاح زاده» به همراه مسئولان بنیاد شهید وامورایثارگران از مادر شهید «محمدرضا خلیلی» تجلیل کردند .
شهید «محمدرضا خلیلی»در تاریخ 41/10/19 در محله گل کاران در خانواده‌ای متدین و محقّر به دنیا آمد .در سن 6 سالگی برای کسب علم و دانش به مدرسه ابتدایی نسفی پای نهاد و با موفقیت توانست این دوره را تمام نماید و به مدرسه راهنمایی شهید بهشتی و سپس برای تکمیل تحصیل خود به دبیرستان حق‌دوست رفت و موفق به کسب دیپلم شد.
وی در کار‌های کشاورزی فردی زحمت‌کش و پرتلاش بود و همیشه به پدر خود در این کار کمک می‌کرد شهید خلیلی عضو فعال پایگاه شهید رجایی بود در مراسم مذهبی و اجتماعی حضور فعالی داشت به بسیج و سپاه عشق می‌ورزید و همیشه دلش می‌خواست که بتواند به نحوی در سپاه خدمت کند که به آرزویش رسید با فرارسیدن زمان خدمت سربازی این خدمت مقدس را در سپاه و به‌عنوان پاسدار وظیفه شروع کرد.
در همین لباس مقدس در جبهه جنوب در تاریخ 66/9/1 به فیض عظمای شهادت نائل گردید از وی یک فرزند به نام رحیم (علی) به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار