معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان خبر داد:

آغاز ثبت نام مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در استان همدان

همدان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شناسایی فرهنگیان فاقد مسکن و اقدام برای تأمین مسکن آنان را در اولویت فعالیت استان دانست.

کد مطلب: ۹۷۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در استان همدان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد بداغی گفت: این کار که در راستای برنامه ها و سیاست های وزارت متبوع قرار دارد با همکاری اداره راه و شهرسازی استان در چهارچوب تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

بداغی با بیان این که جمع آوری اطلاعات همکاران متقاضی واجد شرایط و پالایش آن اولین مرحله اجرایی است که باید تا 13 آذرماه خاتمه یابد، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی فرهنگیان متقاضی نسبت به تکمیل فرم مربوط از طریق واحد آموزشی و ارسال به تعاون ادارات اقدام عاجل کنند چراکه حداکثر مهلت زمانی این مرحله تا 12 آذرماه در سطح استان خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شد اطلاعات همکاران متقاضی پس از تجمیع طی فرم پیوست در قالب برنامه Excel به اداره کل راه و شهر سازی همدان و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها تحویل تا پس از پالایش و تأیید فرم ج متقاضیان، اطلاعات حاصله به وزارت متبوع ارسال شود.

بداغی تأکید کرد: همکاران فرهنگی متقاضی همزمان با ارسال مدارک به ادارات تابع، برای ثبت نام به سامانه طرح ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir مراجعه کرده و کد رهگیری را نیز دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار