کمک ۳۵ میلیارد ریالی مردم نیکوکار به زلزله زدگان میانه و سراب

تبریز (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از کمک ۳۵ میلیارد ریالی مردم نیکوکار به زلزله زدگان میانه و سراب خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۳۵ میلیارد ریالی مردم نیکوکار به زلزله زدگان میانه و سراب

یونس فاتح در جمع خبرنگاران گفت: بدنبال وقوع زلزله در میانه و سراب مددجویان تحت حمایت ساکن در این مناطق متحمل خسارت هایی شدند بطوری که منازل مسکونی بیش از ۵۷۵ خانواده تحت حمایت دچار تخریب کلّی یا آسیب عمده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا در مناطق زلزله‌زده نیازمند ساخت و بازسازی فوری با کمک نیکوکاران هستیم و از مردم می خواهیم در این راه ما را تنها نگذارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همدردی کم نظیر مردم با زلزله زدگان افزود: مردم نیکوکار تاکنون حدود 35 میلیارد ریال به کمیته امداد جهت امدادرسانی به زلزله زدگان کمک کرده اند.

وی در ادامه بیان داشت: در کنار کمک های مردم از اقصی نقاط کشور، 100 دستگاه بخاری از کشور بحرین نیز در اختیار کمیته امداد جهت اهدا به زلزله زدگان قرار گرفته است.

فاتح همچنین به کمک های مردم سیل زده استان لرستان اشاره کرده و گفت: لرستانی های خیّر که اوایل امسال گرفتار حادثه سیل شده بودند، مردم زلزله زده میانه و سراب را تنها نگذاشته و بیش از یک میلیارد ریال کمک کرده اند.

وی به سفر اخیر رئیس کمیته امداد کشور به روستای زلزله زده ورنکش اشاره کرده و خاطر نشان کرد: در سفر آقای بختیاری به ورنکش کلنگ احداث واحدهای مسکونی مددجویی در این روستا به زمین زده شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به پویش مردمی «سهم من از سقف تو» اشاره و تاکید کرد: مردم نیک اندیش می توانند از طریق شماره گیری کد #1*8877* کمک های خود برای بازسازی منازل مددجویی زلزله زده را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار