افتتاحیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی شهر تهران

تهران (پانا) - افتتاحیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی شهر تهران در محل کانون فرهنگی و تربیتی آفتاب با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه اولین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی شهر تهران

عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در این مراسم با درود بر ارواح شهدا و گرامی داشت یاد حضرت امام(ره) گفت: اولین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتیشهر تهران در این روز برگزار شد و نکته مهم، توجه ویژه آستان مقدس حضرت امام(ره) برای برپایی این جشنواره اهمیت دارد و مدیریت منطقه 19در این حوزه بسیار تلاش کردند.

وی افزود: ما چند هدف عمده در ارتباط با موضوع این جشنواره داریم. در یک مکان مقدس هستیم و لذا اولین هدف در برپایی جشنواره این است که اندیشه امام راحل را برای نسل نوجوان مان تشریح کنیم.

کریمی گفت: دانش اموزان ما نیاز دارند دست ساخته های خود را در معرض دید همگان بگذارند و رهبری تاکید داشته اند که موضوع مهارت را باید جدی بگیریم. از این رو امیدواریم دانش آموزان عزیز ما با دیدن و بصیرت و اگاهی بتوانند رشته تحصیلی و در آینده شغل خود را انتخاب کنند.

کریمی افزود: در این جشنواره 23غرفه با رویکردهای دقیق علمی ارایه شده اند و در فضایی هستیم که کارها را گسترش می دهیم. شهر تهران قول داده با مدیریت آموزش و پرورش منطقه19 این کانون به عنوان کانون دایمی باشد که در لوای برنامه هایی که ارایه می کند بتواند فرصت آشنایی دانش آموزان با اندیشه های انقلاب و امام راحل(ره) را بیش از پیش فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار