مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

درخشش دانش آموزان استان همدان در جشنواره بین المللی فیلم رشد

همدان (پانا) - دیانا حیدری، ماژان کیمیایی اسدی و علیرضا احدنوری از استان همدان توانستند در مراسم اختتامیه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که با حضور وزیر آموزش و پرورش، مسئولین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و فیلم سازان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، دیپلم افتخار بخش دانش آموزی را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان استان همدان در جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود با اعلام این خبر، اظهار کرد: دیانا حیدری فیلم ساز نوجوان همدانی در بخش دانش آموزی توانست تندیس چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای فیلم حباب کسب کند.

پورداود افزود: این فیلم ساز نوجوان همچنین در بخش کمیسیون ملی یونسکو نیز مفتخر به عنوان برگزیده شد و توانست دیپلم افتخار در گروه دانش‌آموزی را نیز دریافت کند.

او گفت: ماژان کیمیایی اسدی و علیرضا احدنوری از دیگر فیلم سازان همدانی نیز دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش دانش آموزی را برای فیلم طغیان به خود اختصاص دادند.

پورداود خاطرنشان کرد: مهدی شاد مدرس و فیلم‌ساز همدانی نیز در این رقابت ها حضور داشت و در بخش کمیسیون ملی یونسکو و در گروه پویا نمایی دیپلم افتخار را برای فیلم گاوگول ۲ دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار