مواد آزمون استخدامی مربیان نهضت سوادآموزی اعلام شد

یاسوج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد، براساس بخشنامه وزارت آموزش وپرورش در موضوع قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران وآموزش دهندگان نهضت سوادآموزی که اخیراً به استانها اعلام شده است مشمولان این قانون باید در آزمون شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مواد آزمون  استخدامی مربیان نهضت سوادآموزی اعلام شد

سیدحمدالله خواهش نیک گفت:بر اساس این بخشنامه منابع آزمون شامل آزمون عمومی: فناوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانه Icdl)معارف اسلامی-ریاضی وآمار مقدماتی-زبان ادبیات فارسی وآزمون تخصصی نیز شامل:اصول وفلسفه تعلیم وتربیت-روانشناسی پرورشی-روانشناسی رشد-روشها وفنون تدریس-اندازه گیری سنجش وارزشیابی آموزشی است.

او با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری آزمون اعلام نشده است گفت:مشمولان اطلاعات بعدی آزمون را از طریق سایتهای وابسته به وزارت آموزش وپرورش وسازمان نهضت سوادآموزی وپرتالهای آموزش وپرورش به آدرسwww.kb.medu.ir وسایت معاونت نهضت سوادآموزی به آدرس:www.savad.kb.medu.ir دریافت کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان بیان کرد:براساس بخشنامه پس از اعلام سهمیه تخصیصی توسط سازمان مشمولان دارای مدرک فوق دیپلم به بالا از نحوه ثبت نام زمان ومکان برگزاری آزمون داخلی به آدرس:http://aee.medu.irمراجعه کنند.

او گفت: در مرحله اول پرونده227نفر در هر 3کارگروه تأئید که 163نفر بصورت حق التدریس در آموزش وپرورش مشمول شدند واخیراً مرحله دوم 107نفر از مشمولان نیز با ارسال به تهران در سازمان تأئید شدند وبقیه که بیشتر شامل کسانی هستند که با مستندات ومدارک تشکیل پرونده داده وبیش از 120نفر به اداره کل آموزش وپرورش وصول شده اند در حال بررسی در کارگروه استان هستند که بزودی برای بررسی نهایی به سازمان نهضت سوادآموزی در تهران ارسال می شوند.

خواهش نیک افزود: موارد تأئیدی به امور اداری معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش ارائه وبه شهرستانها ومناطق نیز اعلام می شوند ومشمولان با توجه به مشکلات خاص عبور ومرور به اداره کل آموزش وپرورش استان مراجعه نکنند.

او با توجه به سئوالات مکرر برخی مشمولان مبنی بر معرفی نویسنده منابع آزمون اعلام شده گفت:منابع اعلام شده مفاد بخشنامه است واز نویسنده نام برده نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار