«دی‌کاپریو» به اتهامات رئیس جمهور برزیل پاسخ داد

لئوناردو دی کاپریو به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور برزیل مبنی بر نقش داشتن او در آتش سوزی جنگل های آمازون واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
«دی‌کاپریو» به اتهامات رئیس جمهور برزیل پاسخ داد

به گزارش ورایتی، لئوناردو دی کاپریو صحبت‌ها و ادعاهای غلط ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل که مدعی بود این بازیگر در سرمایه گذاری آتش سوزی‌های آمازون نقش دارد را رد کرد.

دی کاپریو بازیگر فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» با انتشار پستی در صفحه شخصی خود مدعی شد که در سازمان‌هایی که رئیس جمهور برزیل در صحبت هایش مورد هدف قرار داده مشارکت و سرمایه گذاری نداشته است.

بولسونارو پیش از این گفته بود: این لئوناردو دیکاپریو فرد جالبی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ اما او برای به آتش کشیدن آمازون پول پرداخت می‌کند.

دی کاپریو در این اعلامیه نوشته است: در این زمان که آمازون در بحران است، من مردم را که برای محافظت از سرمایه طبیعی و فرهنگی خود انجام می‌دهند حمایت می‌کنم. آن‌ها یک نمونه شگفت انگیز، متحرک و فروتن از تعهد و اشتیاق لازم برای حفظ محیط زیست هستند.

آینده این اکوسیستم غیر قابل تعویض، به خطر افتاده و من افتخار می‌کنم در کنار گروهی هستم که برای محافظت از آن‌ها ایستاده اند. من به حمایت از جوامع بومی برزیل، دولت‌های محلی، دانشمندان، آموزنده‌ها و عموم مردم، بدون خستگی به منظور محافظت از آمازون برای آینده برزیلی‌ها متعهد خواهم ماند.

رئیس جمهور برزیل معتقد است سازمان صندوق جهانی طبیعت از عکس های آتش سوزی جنگل ها بر علیه دولت برزیل استفاده می کند که دی کاپریو هم برای کمک مالی ۵۰۰ هزار دلاری در آن نقش دارد. این موضوع جدیدترین تلاش بولسونارو برای انتقال سرزنش از دولت خودش و مقصر نشان دادن دیگران است.

دیکاپریو بازیگر و فعال محیط زیستی است که در پی آتش سوزی‌های اخیر آمازون به طرحی که برای جلوگیری از انقراض حیات وحش است، ۵ میلیون دلار کمک مالی کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار