اکران «آواتار» باز هم به تعویق افتاد

تهران (پانا) - نخستین دنباله فیلم پرفروش «آواتار» که برای نمایش در سال جدید میلادی برنامه‌ریزی شده بود تا 2 سال دیگر به اکران نخواهد رسید.

کد مطلب: ۹۷۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران «آواتار» باز هم به تعویق افتاد

به گزارش ایندیپندنت، جیمز کامرون فیلمبرداری تازه‌ترین دنباله فیلم «آواتار» را امسال به پایان رساند که تصویری از جشن پایان فیلمبرداری آن در رسانه‌ها منتشر شد. صفحه رسمی توییتر فرانچایز «آواتار» همراه با اعلام پایان فیلمبرداری «آواتار 2» تصویر کشتی بزرگی به نام «اژدهای دریا» را منتشر کرده که در فیلم حضور خواهد داشت. در این توییت می‌خوانید: «بالاخره تمام شد. این جشن ما در آخرین روز فیلمبرداری در سال 2019 بود. به این عکس نگاه کنید که عرشه «اژدهای دریایی» را نشان می‌دهد. کشتی عظیمی که صفی از دیگر شناورهای حاضر در فیلم‌های دنباله «آواتار» را حمل خواهد کرد.»

کامرون که زمان اکران هر 4 فیلم دنباله «آواتار» را برنامه‌ریزی کرده بود اخیرا از سرنوشت این فیلم‌ها در گیشه ابراز نگرانی کرده است.

این کارگردان که چند سال اخیر برای ساخت دنباله فیلم پرفروش سال 2009 خود به سختی تلاش کرده است، اخیرا اعتراف کرد که بعد از دیدن استقبال مخاطبان از فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» تا حدی خیالش راحت شده چون ثابت شده است که مردم هنوز به سینما می‌روند!

اوایل امسال بود که فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» با عبور از رکورد «آواتار» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

کارگردان «تایتانیک» دیگر فیلم پرفروش تاریخ سینما سال گذشته تقصیر طولانی شدن ساخت سری فیلم‌های «آواتار» را به گردن سختی‌های تکنولوژی «آندرواتر موشن کپچر» که نوعی فیلمبرداری زیر آب است انداخت. کاری که به قول کامرون تا امروز سابقه نداشته است.

در سری فیلم‌های دنباله آواتار «سم ورثینگتون»، «زوی سالدانا» و «سیگورنی ویور» بازیگران فیلم نخست آواتار در کنار «وین دیزل»، «کیت وینسلت» و «ایدی فالکو» نقش‌آفرینی می‌کنند.

جیمز کامرون در قسمت جدید فیلم ترمیناتور با نام «نابودگر: سرنوشت تاریک» در مقام تهیه‌کننده حضور دارد که در نوامبر امسال بر پرده سینماها رفته است. در قسمت جدید ترمیناتور،‌ «لیندا همیلتون» و «آرنولد شوارتزینگر»، به بازآفرینی کاراکتر‌های خود در قسمت‌های قبلی می‌پردازند؛ قسمت اول و دوم فیلم سینمایی دنباله‌دار «ترمیناتور» (نابودگر) را جیمز کامرون کارگردانی کرده است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار